Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

BESTELLEN EN LEVERING


Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging. Mocht je geen mail hebben ontvangen, check even je spamfilter of stuur een mail naar onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Na het verpakken en verzendklaar maken van je bestelling ontvang je per mail een Track & Trace code waarmee je de verzendstatus van je bestelling kunt volgen. Het kan soms een aantal uren duren voordat deze traceerbaar is.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt binnen binnen 2 werkdagen verzonden. Als PostNl of DHL geen vertraging hebben, wordt je pakketje de volgende dag bij je aangeboden.
Bestellingen met briefpost pakketservice kunnen soms iets langer onderweg zijn.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €3,95 per bestelling ongeacht het aantal bestelde artikelen. Je bestelling wordt met PostNL of DHL verzonden en is traceerbaar. Bestel je boven de €50,- aan artikelen, dan verzenden we je bestelling gratis. 

Ik woon in het buitenland, kan ik dan bestellen?

Wij verzenden standaard naar div. landen binnen Europa, waaronder Nederland, België, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Portugal, Verenigd Koningrijk, Ierland, Denemarken en Zweden. Bekijk hier de tarievenlijst. Staat jouw bestemming hier niet bij of wil je je pakket in een land buiten Europa ontvangen, neem dan eerst even contact met ons op.

I don't live in the Netherlands, but I want to place an order, is that possible?

That's possible! Right now, we support shipment to: Belgium, Spain, Germany, France, Italy, Luxembourg, Portugal, UK, Ireland, Denmark and Sweden. View the rate list here. If you live in another country, please contact our customer service so we can look at the possibility of shipping to your country, the delivery time and the costs. We always send you a link to trace your package, the responsibility of the shipment is ours. If you need any translation or explanation, please let us know by mail!

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres opgegeven.

BETALEN

 

Is het veilig om te betalen op de webshop van Kula Fightwear?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig betalen met IDEAL, Klarna (achteraf betalen), Bancontact (Belgie, PayPal en Credit Card (via PayPal).

 

Ik denk dat mijn betaling niet correct verlopen is, wat nu?

De artikelen blijven in je winkelmandje staan en je kunt vandaaruit opnieuw de betaling afronden.
Lukt het bij een volgende poging ook niet, neem dan even contact op met onze klantenservice, en vervolgens helpen we je graag verder.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze binnen 1 uur geannuleerd worden. Daarna is annulering niet meer mogelijk. Uiteraard kun je de bestelling altijd retourneren, echter zijn de retourkosten voor jou.

PRODUCTEN


Ik heb een klacht?

Neem direct per mail contact op, omschrijf je klacht en stuur een foto mee. Dan starten we een klachtenprocedure op.

Ik twijfel over de maat of heb een vraag over een artikel.

Bekijk onze maattabel voor de afmetingen en de maat die we adviseren. Twijfel je, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Ik wil een maat bestellen die niet meer op voorraad is

Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken of het artikel alsnog op korte termijn leverbaar is of eventueel nabesteld kan worden.

Wat is de garantietermijn?

De garantietermijn op kleding is 6 maanden.
*Slijtage plekken of beschadigingen die zijn ontstaan door intensief gebruik, vallen niet onder de garantie.

RUILEN


Ik wil een artikel ruilen

Dat is geen probleem, stuur even een mail met je gegevens, het gewenste artikel en de maat, dan reserveren we deze alvast voor je. Stuur het retourformulier mee met je retourzending en geef daarop aan dat je wilt ruilen.
Het nieuwe artikel sturen we eenmalig kosteloos naar je op!
Bekijk hieronder de instructies voor het terugsturen.

RETOURNEREN


Ik wil graag een product retourneren, hoe werkt dat?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling, maar mocht je toch iets terug willen sturen dan staan hier de voorwaarden en instructies: 


-Je hebt na ontvangst van je bestelling, 14 dagen de tijd om een artikel(en) te retourneren.
-Download het retourformulier, print deze uit, vul hem in en stuur deze mee met je retourzending. (Het retourformulier wordt ook altijd met je bevestigingmail meegestuurd.) Als je geen printer hebt, neem de gegevens dan schriftelijk over. Zo hebben we al je gegevens om je retourzending snel te kunnen verwerken. 
-Als je de gehele bestelling terugstuurt, storten we het totale aankoopbedrag terug incl. de betaalde verzendkosten. De gemaakte verzendkosten voor het retoursturen zijn voor jou en worden niet door ons vergoed, tenzij anders overeengekomen. 
- De producten moeten in de originele staat teruggestuurd worden (niet gedragen en volledig schoon) met aangehecht artikelkaartje en transparante plastic verpakking.
- Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
- De kosten en het risico voor het terugsturen zijn voor jou. Je kunt het per briefpost of pakketpost terugsturen. Let op: ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde poststukken worden door ons niet aangenomen.
- Als je retourzending niet aan deze voorwaarden voldoet, nemen we deze niet aan en wordt aan je geretourneerd.
Retouradres:

Kula Fightwear

Havinghastraat 38

1817 DA Alkmaar

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

Als het retourartikel bij ons binnen is en verwerkt, streven wij ernaar om je tegoed binnen 7 werkdagen retour te storten. 

Waarom moet ik de kosten voor het retourneren betalen?

Helaas zijn wij (nog) niet groot genoeg om deze kosten als bedrijf te kunnen dragen, dat zou ons bestaansrecht in gevaar brengen. We doen af en toe wel tijdelijke acties, zoals “gratis verzenden”. Hou Facebook, Instagram en de nieuwsbrief in de gaten voor deze leuke acties!

Kan ik een bestelling ook persoonlijk afgeven op jullie retouradres?

Dit is alleen mogelijk in overleg, stuur even een mail met je verzoek.

PRIVACY


Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je persoonlijke gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand en gebruikt voor het uitvoeren van je bestelling. Heb je je opgegeven voor onze nieuwsbrief, dan gebruiken we deze gegevens ook voor onze marketing. Uiteraard kun je je altijd afmelden. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Klik hier voor onze uitgebreide privacyverklaring.
Is je vraag nog niet beantwoord, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.